[Czuwaj] 1 kwietnia a strona GK ZHP

Rafal seascout w o2.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 09:42:12 CEST

Napisałem już Czesiu, że wycofuje się z tego. Bo zaraz zaczniemy przerzucać
się argumentami, czy informacje przedstawione w jakims artykule prasowym czy
na stronie, np PCK sa wiarygodne, że jakaś organizacja jeśli ma 120 tys.
wolontariuszy to nie to samo co 100 tys. członków itp.

Uważam, że ZHP wcale nie jest ani największą polską organizacją pozarządową
ani najstarszą.

Seascout