[Czuwaj] czy to był odbry żart? [było: Metody Rafała Klepacza i jego popleczników]

Czw, 2 Kwi 2009, 11:10:08 CEST

Dnia czwartek, 2 kwietnia 2009, steppenwolf44 w op.pl napisał:

> Więc nie wiem czy to było Waszym celem, czy też to wyszło tak niechcący,
> ale udało Wam się zastosować najczarniejszy pijar... wobec samych siebie!

No byłby gdyby nie fakt, że to były jaja, żarty, kpina, dowcip etc. Dla mnie
cały tekst Kuby i to co się działo w komentarzach na zhp24.net, był naprawdę
wesołą inteligentną rozrywką.

Jakoś tak mam, że nie wyrabiam sobie opini o ludziach na podstawie dowcipów o
nich. Dowcipy nie mają dla mnie w ogóle żadnej wartości poznawczej, służą
rozrywce. Np z dowcipu o tym jak Benedyktowi XVI zgubiło się przemówienie i
zaczął czytać z kartki swojego ojca nie wyciągam wniosków na temat jego
stosunku do Holokaustu czy przeszłości...bosh...to byłaby porażka.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net