=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] Metody Rafa=B3a Klepacza i jegopopleczn ik=F3w?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 11:01:36 CEST

Jeśli to był żart, to naprawdę bardzo kiepski. Po prostu makabryczny, jak napisałem wczoraj. I całkowicie nieprzemyślany, bo szkodliwy dla Was.
Jak rozumiem, informacja o kandydowaniu Kasi Krawczyk na funkcję naczelniczki i o składzie jej Głównej Kwatery też jest żartem?
W sumie to dobrze, bo w sytuacji kiedy naprawdę dużo osób zdążyło wczoraj przeczytać, że "Kasia Krawczyk (...) jest w tym układzie tylko zręcznie sterowaną marionetką" i że niezależnie od składu GK, związkiem kierował by "z tylnego siedzenia" Rafał Klepacz, mało który delegat na zjazd dał by się przekonać że Kasia i którykolwiek z członków Jej ekipy są WIARYGODNYMI kandydatami. Za to wielu delegatów przypomniało by sobie wszystkie plotki stawiające w złym świetle Rafała Klepacza i jego popleczników, w tym opowieści o braku skrupułów w stosowaniu przez tą ekipę czarnego PR-u. Nawet gdyby tekst, na który powoływali by się przeciwnicy tego środowiska był tak naprawdę mistyfikacją, to i tak osoby które chciały by wierzyć w zawarte w nim informacje - uwierzyły by.

Więc nie wiem czy to było Waszym celem, czy też to wyszło tak niechcący, ale udało Wam się zastosować najczarniejszy pijar... wobec samych siebie!

Michał (nadal bardzo, ale to bardzo zniesmaczony tą sprawą)