[Czuwaj] 1 kwietnia a strona GK ZHP

Program program w zhp.wlkp.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 10:52:36 CEST

Wiemy wszyscy, że najstarsza organizacją nie jesteśmy.
Ale co do wielkości, to krązy dużo róznych poglądów. Ja też jestem ciekaw,
jakie duże sa inne organizacje. Jestem przekonany, że skoro napisałes tak
stanowczo, że nie jesteśmy w pierwszej dziesiątce, to dysponujesz jakimis
danymi. Bardzo jestem ich ciekawy. I nie po to zeby z nimi dyskutować.
 Zresztą zapewne wielkości NGO działających na róznych polach bardzo trudno
 porównać.
 pozdrawiam
Ryszard Polawszewski