Re: [Czuwaj] TV Skaut - czy to działa?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 2 Kwi 2009, 11:31:39 CEST

W dniu 2 kwietnia 2009 07:49 użytkownik  <michalina32 w wp.pl> napisał:
> Działa :)
> www.tvskaut.pl

Na początek pytanie - kto za tym stoi? ;)
Bardzo fajna inicjatywa  - wreszcie można spokojnie tworzyć tego typu
programy bez drogiego sprzętu - upowszechnienie się łącz
szerokopasmowych spowodowało, że internetowa TV staje się faktem.
Super!

Technicznie też jest bardzo dobrze - powiem, że się zdziwiłem. Oprawy
zrendrerowane całkiem fajnie, z pomysłem. Nagłośnienie, itp także -
stąd moje pytanie - kto to robi :)

Co do tematyki - mam nadzieję, że się rozkręci. Trochę dużo
salutowania, apelowania i ogniobrania, rzeczy które jednak w TV
wyglądają zawsze marnie, szczególnie dla "niezorgów" (jak to mawiają
na Niederschlesien ;)

Ale mam nadzieję, że wraz z nadejściem wiosny pojawi się więcej rajdów
ekstremalnych, aktywności które w TV zawsze wyglądają fajnie i innych
dynamicznych form.

Ale jeszcze raz powiem - pozytywne zaskoczenie - mam nadzieję, że
sprawa szybko się nie urwie.