Re: [Czuwaj] TV Skaut - czy to działa?

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 11:47:50 CEST

Dnia 2-04-2009 o godz. 11:31 Michal Gorecki napisał(a):

> Na początek pytanie - kto za tym stoi? ;)

Ciężko oceniać jak nie wie się kogo? :):)

Z mojego punktu widzenia stoi za tym kilkoro młodych ludzi,
(takich, przy których my jesteśmy starzy ;p)
którzy się fascynują dziennikarstwem albo pracują w różnych telewizjach
i równocześnie zdecydowali się zrobić harcTv.
Są aktywnymi albo bardzo aktywnymi instruktorami ZHP. I mają swoją wizję
tego, jakie harcerstwo powinno być, i jak powinno być pokazywane.

Jak będą chcieli, to się sami przedstawią - wystarczy obejrzeć odcinek :)

A spekulantów warto uspokoić. To spontaniczna inicjatywa,
przez nikogo niesterowana :)

Pozdrawiam
Ania

Wyślij kurczaka i dowiedz się, skąd się biorą jaja - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fwielkanocnykurczak.html&sid=680