[Czuwaj] 1 kwietnia a strona GK ZHP

Marcin Skocz skocz w post.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 12:09:01 CEST

Witam,

najbardziej miarodajne wydają mi się statystyki dotyczące opłaconych
składek członkowskich.
Wszystkie inne mierniki są niejednoznaczne i trudne do dokumentacji i
weryfikacji.

Jak by na to nie patrzeć, ZHP też organizuje wypoczynek letni dla osób
spoza organizacji. I tym podobne.

Pozdrawiam
Marcin Skocz