[Czuwaj] 1 kwietnia a strona GK ZHP

Rafal seascout w o2.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 12:15:11 CEST

To jest pytanie raczej metodologiczne. jak badać wielkość organizacji.

Ilościa członków? czy ilościa osób objetych oddziaływaniem? Czy ilością
wolontariuszy? Fundacje na przykład nie maja członków...

Czy ilością beneficjentów objętych działalnścia organizacji?

Trzeba zdecydowac się na jakąś metodologie badania.

Ale nawet, jakby nieliczyć... w żadnym zestawieniu nie jestesmy największą
organizacją..

Chyba, zeby przyjąć takie liczenie, jak podają szkoły prywatne.

"JESTEŚMY PIERWSI!
Według rankingu szkół wyższych przygotowanych przez WPROST / POLITYKĘ /
PERSPEKTYWY, nasza szkoła jest na pierwszym miejscu spośród szkół
ekonomicznych, niepublicznych w południowej cześci województwa mazowieckiego
pod wzgledem powierzchni biblioteki liczonej na jednego pracownika
naukowego!"

Jakąś konstrukcje można wymyslic, ze spośród organizacji harcerskich
jestesmy największą albo cos takiego...

Seascout