[Czuwaj] Kowlaka informacje z 1 reki i ZHR na teczce zlotowej

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 12:36:25 CEST

Witam wszystkich,

Prima Aprilisowy kandydat na skarbnika Piotr Kowalski
był uprzejmy  napisac:

> Wiem, że kandydatury te nie wróżą najlepiej ZHP ale za
> to może być to wspaniała okazja do zjednoczenia się z innymi
> organizacjami harcerskimi. Widziałem np., że na teczce promującej ZLOT
> ZHP w Krakowie, którego to komendantem jest druh Budziński znajdują
> się fotografie jedynie harcerzy z... ZHR.

warto mieć jednak Piotrze informacje z 1 reki
bo inaczej zazwyczaj wszystko jest możliwe
jeśli się nie wie o czym się mowi:-)

Teczka i nie tylko teczka bo również plakat
zostaly wykonane przez szykujacego się
do kierowania zlotem komendanta Choragwi
Krakowskiej i zaprezentowane Radzie Naczelnej
i GK ZHP na spotkaniu RN. Wtedy to sam zwrocilem
z duzym zdziwieniem uwage komendantowi, ze przeciez
na tych zdjeciach sa harcerze ZHR. On wtedy tez
przyznal się dokladniej i sam to zauwazyl z duzym
zmieszaniem.
Naczelnik Budzinski wzial jednak wszystkie
materialy promocyjne zaproponowane przez komende
choragwi żeby wyraznie pokazac, ze żadna praca
wykonana wokół zlotu nie zostanie zapomniana.
Ale na pewno nie jest tak, ze dh Naczelnik
gdzies promouje zlot przy uzyciu tej teczki,
ani tych materialow bo nie ma jeszcze oficjalnych
materialow promocyjnych zlotu i nie sa nimi
te materialy wykonane przez komende choragwi.

Jak wiec widac nie jest tak, ze to obecna
GK ZHP wymyslila pomysl, aby zlot w Krakowie
firmowac zdjeciami harcerzy z ZHR.
Trzeba Piotrze wymyslec lepszy dowcip:-)

pozdrawiam wszystkich
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk
pelnomocnik Naczelnika ZHP
ds. wspolpracy miedzynarodowej
i organizacji harcerskich, komisarz zagraniczny
Glowna Kwatera ZHP
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
fax +48-22-3390606
www.zhp.pl