Re: Re: [Czuwaj] Metody Rafała Klepacza i jegopopleczn ików

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 2 Kwi 2009, 11:17:31 CEST

W dniu 2 kwietnia 2009 11:01 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> Michał (nadal bardzo, ale to bardzo zniesmaczony tą sprawą)

Nie no nie wierzę, że piszecie to na poważnie.
Ja od wielu lat dzielę przez 10 KAŻDE doniesienie prasowe 1 kwietnia
(także o meczu z San Marino ;)) i zastanawiam się nad jego
prawdziwością.

Nie próbujcie w jakiś zakamuflowany sposób maskować tego, że porządnie
się wkręciliście - a jeśli humor absurdu łącznie z wyciętym przeze
mnie komentarzem (i wrzuconym na serwer) wam nie odpowiada, no to
niestety na to nie mogę nic poradzić :)

Z tego co wiem nikt z ludzi startujących poprzednio (z otoczenia
Rafała) nie ma zamiaru nigdzie startować, więc stwierdzenia o czarnym
PR są śmieszne jeszcze bardziej :)

pozdrawiam wszystkich po-prima aprilisowo

g00rek

(który naprawdę śmiertelnie powaznie traktuje punkt o tym że harcerz
jest zawsze pogodny i najpierw wyrzuciłby z ZHP tych poważnych, a
potem dopiero pijących :P )