Re: Re: [Czuwaj] Metody Rafała Klepacza i jegopopleczn ików

Rafal seascout w o2.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 11:24:06 CEST

Ja konsekwentnie powtarzam.

Żadnych żartów na liscie Czuwaj!

To nie jest miejsce na żarty! Tu się pisze poważne rzeczy!

Bo z harcerstwa nie wolno żartować! To powazna organizacja!

A jeśli juz żartować, to tak, by każdy żart zrozumiał. Raczej w stylu Benny
Hilla niz Monty Phytona...

Seascout