Re: [Czuwaj] Metody Rafała Klepacza i jegopopleczników

Jakub Sieczko jsieczko w o2.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 11:23:17 CEST

Michale,
napisałem dłuuuugą odpowiedź na Twojego posta, skasowałem ją jednak. Uważam
bowiem dyskusję o tekście, który cały był nieprawdziwy (a takie prawo 1
kwietnia) za szczyt absurdu.
Jeśli kogoś nie rozbawił - o gustach się nie dyskutuje.

Kuba
P.S. Kilka cytatów z gg:
jsieczko
Kowlak, czy czujesz sie w jakikolwiek sposob urazony moim wczorajszym
komentarzem na zhp24?
11:15:36 Kowlak
czy Ty oszalałeś?

jsieczko
Kasiu, czy czujesz sie w jakikolwiek sposob urazona moim wczorajszym
komentarzem na zhp24?
11:17:21 Kasia Krawczyk
absolutnie nie
11:17:34 Kasia Krawczyk
wrecz przeciwnie, dobrze się bawiłam

21:22:42 jsieczko
to jak z tym zastępcą? uda się coś zrobić?
21:23:37 Rafał Klepacz
przepraszam, a z kim rozmawiam?
21:25:02 Rafał Klepacz
wywaliło mi numery, nie wiem z kim gadam
21:27:00 jsieczko
Jakub Sieczko
21:28:13 Rafał Klepacz
nie słyszałem