[Czuwaj] Kowlaka informacje z 1 reki i ZHR na teczce zlotowej

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 2 Kwi 2009, 12:43:49 CEST

Nieprimaaprilisowy a zupełnie poważnie "kierujący z tylnego siedzenia"
Rafal Bednarczyk napisał:

> warto mieć jednak Piotrze informacje z 1 reki
> bo inaczej zazwyczaj wszystko jest możliwe
> jeśli się nie wie o czym się mowi:-)

Czyli uważasz, że poniższe zdanie:

jest nieprawdziwe?

> Teczka i nie tylko teczka bo również plakat
> zostaly wykonane przez szykujacego się
> do kierowania zlotem komendanta Choragwi
> Krakowskiej i zaprezentowane Radzie Naczelnej
> i GK ZHP na spotkaniu RN. Wtedy to sam zwrocilem
> z duzym zdziwieniem uwage komendantowi, ze przeciez
> na tych zdjeciach sa harcerze ZHR. On wtedy tez
> przyznal się dokladniej i sam to zauwazyl z duzym
> zmieszaniem.

Bardzo jesteś dzielny, że zwróciłeś mu na to uwagę. Ciekawe natomiast
jest to, że jest ktoś kto się "szykuje" na funkcję komendanta zlotu w
sytuacji gdy taki komendant jest i prężnie działa.

> Ale na pewno nie jest tak, ze dh Naczelnik
> gdzies promouje zlot przy uzyciu tej teczki,
> ani tych materialow bo nie ma jeszcze oficjalnych
> materialow promocyjnych zlotu i nie sa nimi
> te materialy wykonane przez komende choragwi.

To cudowna wiadomość.

> Jak wiec widac nie jest tak, ze to obecna
> GK ZHP wymyslila pomysl, aby zlot w Krakowie
> firmowac zdjeciami harcerzy z ZHR.
> Trzeba Piotrze wymyslec lepszy dowcip:-)
>
> pozdrawiam wszystkich
> Rafal

To doskonale. Jestem uspokojony. Nigdy nie śmiał bym posądzić
aktualnej GK o jakiekolwiek działanie.

--
Kowlak