[Czuwaj] Kowlaka informacje z 1 reki i ZHR na teczce zlotowej

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 13:30:03 CEST

Witam wszystkich,

Prima Aprilisowy kandydat na skarbnika Piotr Kowalski
był uprzejmy  odpisac na mój post tak:

> Nieprimaaprilisowy a zupełnie poważnie "kierujący z tylnego siedzenia"
> Rafal Bednarczyk napisał:
alez Piotrze - ja jestem urodzony 1 kwietnia wiec niejako
z urodzenia jestem w stanie dobry zart wychwycic.

Natomiast co do kierowania z tylnego siedzenia to jezdze
samochodem Jeep Grand Cherokee gdzie nie da się kierowac
z tylnego siedzenia wiec chyba nie wiem o co Ci chodzi.
Ale to może znowu chodzi o to co już napisalem
w poprzedniem mailu:
no chyba ze jednak wiesz o czym mowisz to napisz
jakis czytelny przykład zebym zrozumial

> Czyli uważasz, że poniższe zdanie:

> jest nieprawdziwe?
a gdzie ja napisalem, ze to zdanie jest nieprawdziwe?
Napisalem tylko, ze wysnuwasz nietrafione wnioski
na podstawie obserwacji, ze naczelnik Budzinski
posiada jakas teczke.

> Bardzo jesteś dzielny, że zwróciłeś mu na to uwagę.
dziekuje za uznanie. Zawsze się ciesze kiedy publicznie
wyrazasz uznanie o moich dzialaniach

> Ciekawe natomiast
> jest to, że jest ktoś kto się "szykuje" na funkcję komendanta zlotu w
> sytuacji gdy taki komendant jest i prężnie działa.
zgadzam się z Toba. No ale o powody to już zapytaj
komendanta choragwi.

> To doskonale. Jestem uspokojony. Nigdy nie śmiał bym posądzić
> aktualnej GK o jakiekolwiek działanie.
no jak to? Przeciez pare razy publicznie wyraziles
uznanie o dzialanosci tej GKi. No i nie zapominaj
ze ta GK ma również takie dzialania na koncie jak wybranie
Cie droga konkursu na komendanta kontyngentu polskiego
na Silesie. Przeciez choc tam było bogate dzialanie programowe,
promocyjne i szczególnie pozyskiwanie srodkow, a już wyjatkowa
aktywnosc zostala ujawniona na prezentacji kontyngentow
narodowych, prawda? NO wiec chocby przez to nie można
tej GK odmowic wielosci dzialan.

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk
pelnomocnik Naczelnika ZHP
ds. wspolpracy miedzynarodowej
i organizacji harcerskich, komisarz zagraniczny
Glowna Kwatera ZHP
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
fax +48-22-3390606
www.zhp.pl