[Czuwaj] Kowlaka informacje z 1 reki i ZHR na teczce zlotowej

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 2 Kwi 2009, 14:06:51 CEST

W dniu 2 kwietnia 2009 13:30 użytkownik Rafal Bednarczyk
<rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał:

> Natomiast co do kierowania z tylnego siedzenia to jezdze
> samochodem Jeep Grand Cherokee gdzie nie da się kierowac
> z tylnego siedzenia wiec chyba nie wiem o co Ci chodzi.

Doprawdy. A mam Cię za inteligentnego człowieka. Podrzucę więc definicję:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Metafora

> Ale to może znowu chodzi o to co już napisalem
> w poprzedniem mailu:

Wiesz. Ja jestem prostym instruktorem z terenu. Nie mam możliwości
mieć wiadomości z pierwszej ręki. Nawet nie śmiem aspirować do ich
posiadania. Wiem gdzie jest moje miejsce w szyku.

> a gdzie ja napisalem, ze to zdanie jest nieprawdziwe?
> Napisalem tylko, ze wysnuwasz nietrafione wnioski
> na podstawie obserwacji, ze naczelnik Budzinski
> posiada jakas teczke.

Gdzieżby? Moje plugawe oczy nie są nawet gotowe spojrzeć na naczelnika
Budzińskiego. Nie mam pojęcia czy ma on teczkę czy nie.

> dziekuje za uznanie. Zawsze się ciesze kiedy publicznie
> wyrazasz uznanie o moich dzialaniach

Staram się to robić przy każdej nadarzającej się okazji. Trzeba też
jasno przyznać, że jest tych okazji o wiele więcej niż w przypadku
innych członków GK ZHP.

> zgadzam się z Toba. No ale o powody to już zapytaj
> komendanta choragwi.

No ale to zdaje się Ty i Twoi przyjaciele - a konkretnie pan Woźniak
zdaje się - zajmują się kontaktami z komendami chorągwi więc wydaje mi
się, że możecie to ustalić ponad wszelką wątpliwość a w dodatku temu
złemu i przynoszącemu szkody ZHP działaniu przeciwdziałać.

> no jak to? Przeciez pare razy publicznie wyraziles
> uznanie o dzialanosci tej GKi.

No tak. Zapędziłem się. Błąd, przepraszam. Za szybko wysłałem i nie
przeczytałem dokładnie tego co sam napisałem.

--
Kowlak