=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] Metody Rafa=B3a Klepacza i jegopopleczn ik=F3w?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 14:26:39 CEST

Kubo, mimo wszystko żałuje że nie wysłałeś mi tego maila. Bo mógłbym napisać na niego bardzo dłuuugą odpowiedź, w której wyjaśnił bym Ci o co mi chodziło i dlaczego nadal uważam, że wczorajsza primaaprylisowa akcja była złym pomysłem i że Wam zaszkodziła (nawet jeśli teraz wszyscy deklarujecie, że z pewnością nikt z Was nie zamierza kandydować).
Ale też dochodzę do wniosku że takie dyskusje na liście mijają się z celem. W tej sytuacji dużo lepsza była by bezpośrednia rozmowa - dlatego proponuje żebyśmy się spotkali "w realu" i normalnie porozmawiali o całej sprawie. Na przykład w najbliższy poniedziałek około 19 u nas w hufcu (mam na myśli siedzibę Hufca Warszawa Żoliborz). Zresztą to też dla Ciebie była by doskonała okazja żeby "zbliżyć się" do redaktora naczelnego miesięcznika "Czuwaj" i jeszcze raz Go przeprosić.

I jeszcze jedno. Osoby które znają mnie lepiej, na przykład miały okazje poznać mnie poza tą listą (tak tak, Górek, to do Ciebie było!) , wiedzą że mam duże poczucie humoru. Mimo to pewien rodzaj żartów zupełnie mnie nie śmieszy. Tak samo jak np. robienie sobie żartów z osób niepełnosprawnych - nawet pierwszego kwietnia!

Pozdrawiam,
Michał Piotrowski