[Czuwaj] To proste - jestem betonem! :D

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pią, 3 Kwi 2009, 16:50:29 CEST

Witam wszystkich,

z duza troska przeczytalem o hufcu dla Kuby:
[...]
> A co do spotkania: Kubo, proponując jego miejsce, po prostu nie
> wiedziałem że mieszkasz tak daleko. Założyłem wtedy - jak widać błędnie
> - że wybierając w Warszawie hufiec, kierowałeś się odległością od
> miejsca zamieszkania.
[...]

Kuba - skoro mieszkasz na Mokotowie to może wstapisz
do naszego hufca. BO na Zoliborz to masz rzeczywiscie
daleko:-)
Zreszta kielecki szlak na Mokotowie już dawno
przetarty - Tobie byloby latwiej:-)

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk
pelnomocnik Naczelnika ZHP
ds. wspolpracy miedzynarodowej
i organizacji harcerskich, komisarz zagraniczny
Glowna Kwatera ZHP
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
tel. +48-601-317036 fax +48-22-3390606
www.zhp.pl