RE: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Sob, 4 Kwi 2009, 23:06:01 CEST

Witajcie,

Ryszard Rutkowski był uprzejmy napisac:

> Spróbuj znaleźć serwi dokumenty, który jest IMHO jednym z podstawowych,
> przynajmniej dla mnie. Takie zadanie masz:)

ponieważ nie mogę dopuscic żeby Rysiu był choc jeden dzien
bez dostepu do serwisu dokumenty to po pierwsze
chciałbym doniesc, ze on dalej jest pod trudnym
do znalezienia adresem:
http://dokumenty.zhp.pl/

Ale gdyby ktos kto nie znal tego adresu chcialby
znalezc jakie dokumenty ZHP to polecam trudny
do wyobrazenia w skutkach eksperyment:
do wyszukiwarki oznaczonej "szukaj" trzeba
wpisac dokumenty i wcisnac enter, no i zobaczyc
co się stanie.
A jeśli ktos na to nie wpadnie to mozna jeszcze na stronie
"instruktor" zobaczyc co kryje się pod 4 zielonymi
klawiszami i tam na pierwszej pozycji pod inne
znajdzie się dokumenty.

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk
pelnomocnik Naczelnika ZHP
ds. wspolpracy miedzynarodowej
i organizacji harcerskich, komisarz zagraniczny
Glowna Kwatera ZHP
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
tel. +48-601-317036 fax +48-22-3390606
www.zhp.pl