[Czuwaj] Strona główna ZHP

Nie, 5 Kwi 2009, 10:34:34 CEST

Znacznie bardziej bystry ode mnie Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał(a):

> Ale gdyby ktos kto nie znal tego adresu chcialby
> znalezc jakie dokumenty ZHP to polecam trudny
> do wyobrazenia w skutkach eksperyment:
> do wyszukiwarki oznaczonej "szukaj" trzeba
> wpisac dokumenty i wcisnac enter, no i zobaczyc
> co się stanie.

Rafał, ja to się nie znam na witrynach internetowych, ale je się buduje chyba jakoś inaczej, niż tak, żeby dostep do informacji był przez opcję szukaj, co?

> A jeśli ktos na to nie wpadnie to mozna jeszcze na stronie
> "instruktor" zobaczyc co kryje się pod 4 zielonymi
> klawiszami i tam na pierwszej pozycji pod inne
> znajdzie się dokumenty.

W powyższym mailu uzyłeś nazwy "serwis dokumenty" . No ja jakoś też się do niej przyzwyczaiłem. Więc jak już wszedłem na zakładkę "Instruktor" i znalazłem przycisk "Serwisy" to przeczytałem te kilkadziesiąt pozycji kilkukrotnie. I nie było tam serwisu "Dokumenty". I dopiero potem metodycznie zacząłem przeglądać wszystkie zakładki, znajdując w końcu dokumenty. Jak dla mnie - trochę długo. Liczba kliknięć - naście. Bo to nie chodzi o to, żeby liczyć kliknięcia wtedy , kiedy się wie, co gdzie jest, a wtedy, kiedy zwykły użytkownik po raz pierwszy czegoś szuka.

Ryszard