Re: [Czuwaj] czy to obóz wędrowny czy stały

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 6 Kwi 2009, 12:22:31 CEST

W dniu 6 kwietnia 2009 12:08 użytkownik
<knieja_komendzio w poczta.vel.pl> napisał:
> Przecież czytają listę instruktorzy promujący puszczaństwo i
> obozy leśne.

Ja się trochę czuję wezwany do odpowiedzi. Niestety nie organizowałem
obozu jako takiego, kierowałem podobozem (zgrupowania obozów uważam za
najlepsze rozwiązanie, pisałem o tym tu:
http://www.hr.bci.pl/articles.php?article_id=107)

Tak więc te problemy miałem z głowy (i mogłem zająć się programem).
Ale AFAIK każdy sanepid ma swoje widzimisie - marzy mi się, żeby GK to
jakoś ogarnęła, może jest rozwiązanie...

Co do wędrownego to tu sanepidu nie miałem nigdy oczywiście, to by się
panie zdziwiły hehe ;))