RE: [Czuwaj] czy to obóz wędrowny czy stały

Jedrula jkuny w interia.pl
Pon, 6 Kwi 2009, 21:02:42 CEST

Dariusz Brzuska napisał:
>Generalnie da się  dogadać, choć czasem człowiek czuje się jak w teatrze
>absurdu.
>(...) Dużo taktu, dyplomacji,
>uśmiechu, i pójdzie dobrze.

Z ust mi to wyjąłeś.

>Tylko powiedz, Jędrzeju, którzy to są, co na Żoliborzu robią w parniku
>zupę. Ciekaw jestem bardzo.

To 293 WDHiGZ. Kiedyś w Skępe na obozie widziałem takie dziwy.
Jednak ich parnik był w znacznie lepszym stanie niż praski w którym woda
krystaliczną po podgrzaniu to nie jest. :)
A latryna przypominała syberysjką, ale co kraj to obyczaj. Nie czepiam się.
Jarek zuchom zrobił oświetlenie z prądem z akumulatorów starowskich, co
świetnie się sprawdzało.
Ogólnie każdy ma swój jakiś patent obóz.

Jędrzej

Kawalerka za 89 tys. zl!
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f20fb