[Czuwaj] Przewodnik górski na obozie

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Wto, 7 Kwi 2009, 09:55:36 CEST

Planuję zrobić obóz stały w górach. Szukam, szperam i już sam nie wiem.
1. Jakie przepisy nas obowiązują (chodzi o zewnętrzne) bo ostatnio
przeglądałem ustawę o usługach turystycznych i to nas nie dotyczy więc
co?
2. Jakie są Wasze doświadczenia związane z przewodnikami górskimi - czy
robiliście obozy bez nich czy zawsze z nimi? i co w związku z tym? ile
kosztuje taki przewodnik a ile może kosztować brak przewodnika?

Przepisy wewnętrzne na razie zostawmy - wiem że jest to głównie
instrukcja ws. imprez specjalnościowych spływy obozy itd z 2005 roku.
Z góry dzięki za pomoc.

Poznaj prawdę o swojej rodzinie. Wejdź na Bliscy.pl
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbliscy.html&sid=684