Re: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 12:00:36 CEST

Czyli ambicje. Urażone. I dziadki "stopnia-nie-oddamy"!. Jednym słowem -
tradycja.

Jeden druh w NSH nosi biało-czerwona podkładkę... (no comments)

Jeżeli zawsze będzemy mieli głowę odwrócona do tyłu i bali się zmian,
nigdzie na zajedziemy...

Seascout