[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Czw, 9 Kwi 2009, 12:02:24 CEST

On Thu, 09 Apr 2009 11:10:47 +0200, harclot <harclot w poczta.onet.pl> wrote:

> Ciekaw jestem autora tego idiotycznego pomysłu.
> Powinienem tu podać skład całego zespołu
> ale mam wielką nadzieję że
> to tylko jedna osobo to "wymysliła"
> a pozostali to przeoczyli.
>
> Dlatego apeluje do nizej wymienionych
> członków zespołu o reakcję:
>
> hm. Rafał M. SOCHA
> hm. Lucjan BRUDZYŃSKI
> hm. Piotr BRZOZOWSKI
> hm. Dariusz BRZUSKA
> phm. Joanna MATERNIK
> hm. Ryszard RUTKOWSKI
> phm. Łukasz RYCHARSKI
> hm. Krzysztof BUDZIŃSKI
> [...]

Dzień Dobry. Nazywam się Ryszard Rutkowski i jestem wymieniony na w/w liście. Czesiu, jak mam zareagować? Zadzwonić mam do Ciebie i powiedzieć, że popieram ten pomysł? Czy wystarczy, że napiszę tutaj? I z radością witam w Twojej wypowiedzi fragment o "idiotycznym pomyśle", bo to znaczy, że pole możliwej argumentacji nam się rozszerza. Swietnie.

Ryszard