Re: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 12:07:53 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 12:02 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:

> Dzień Dobry. Nazywam się Ryszard Rutkowski i jestem wymieniony na w/w
> liście. Czesiu, jak mam zareagować? Zadzwonić mam do Ciebie i powiedzieć, że
> popieram ten pomysł? Czy wystarczy, że napiszę tutaj? I z radością witam w
> Twojej wypowiedzi fragment o "idiotycznym pomyśle", bo to znaczy, że pole
> możliwej argumentacji nam się rozszerza. Swietnie.

Ryniu to może jakiś background tej decyzji? Rozumiem że w jakimś
stopniu to motywuje do zdobywania stopnia. Ale w tym systemie który
mamy obecnie skutecznie oddala ośrodek władzy od kierujących p.j.o. co
jest z założenia złe jednak.

I czy dostęp do decyzji jest narzędziem motywująco/wychowawczym?

Hmm...