RE: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Czw, 9 Kwi 2009, 13:14:30 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of harclot
Sent: Thursday, April 09, 2009 11:11 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego
prawa wyborczego ?

===CYTAT===
Założenia projektu w zakresie władz, podejmowania uchwał i decyzji:
- czynne prawo wyborcze mają instruktorzy mianowani
przez właściwego komendanta lub Naczelnika ZHP
na funkcję nie mającą charakteru dorywczego
oraz wybrani do władz ZHP,
którzy opłacili składki członkowskie,
===CYTAT===

Rety ! Jakbym słyszał:
"..... Brawo !
Wreszcie gówniarze przestaną się plątać
na zjazdach (zbiórkach wyborczych)
Niech znają swoje miejsce ! ....."

------------------------------------
Dla tych co nie "załapali" ;-)

Ponad 40 % drużynowych nie jest instruktorami,
czyli zgodnie z propozycją zespołu statutowego
utraci czynne prawo wyborcze.

Ciekaw jestem autora tego idiotycznego pomysłu.
Powinienem tu podać skład całego zespołu
ale mam wielką nadzieję że
to tylko jedna osobo to "wymysliła"
a pozostali to przeoczyli.

Dlatego apeluje do nizej wymienionych
członków zespołu o reakcję:

hm. Rafał M. SOCHA
hm. Lucjan BRUDZYŃSKI
hm. Piotr BRZOZOWSKI
hm. Dariusz BRZUSKA
phm. Joanna MATERNIK
hm. Ryszard RUTKOWSKI
phm. Łukasz RYCHARSKI
hm. Krzysztof BUDZIŃSKI
hm. Przemysław MARCHLEWICZ
hm. Leszek ADAMSKI
hm. Jan ORGELBRAND

Czuwaj
hm. Czesław przybytek HR
tel.kom. 519-160-185

Witam,
Jestem drugi na tej liście (często znany jako "Cyryl").
Poparłem ten zapis i więcej... byłem za tym aby prawa wyborcze dotyczyły
tylko i wyłącznie instruktorów bez względu na pełnioną funkcję.
Pozdrawiam,

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl