Re: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 14:54:46 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 13:14 użytkownik Lucjan Brudzyński
<lucbru w wp.pl> napisał:

> Witam,
> Jestem drugi na tej liście (często znany jako "Cyryl").
> Poparłem ten zapis i więcej... byłem za tym aby prawa wyborcze dotyczyły
> tylko i wyłącznie instruktorów bez względu na pełnioną funkcję.

A nie rozmyślaliście jednak nad tym aby wyodrębnić z obecnych
instruktorów grupę stricte wychowawczą i tylko im dac czynne prawo?

W paskudnym WOSM grupa "council members" czyli członkowie rad
wszelakich jest wyodrębniona, nie są oni instruktorami-wychowawcami.

Wtedy może i kielona mogliby sobie kosztem pozbawienia ich czynnego
prawa wyborczego strzelić? :) Czy to za duży krok na razie?