[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynneg o prawa wyborczego ?

Czw, 9 Kwi 2009, 13:33:37 CEST

Dnia 09-04-2009 o 13:22:26 <knieja_komendzio w poczta.vel.pl> napisał(a):

> To wobec tego model z komendantami hufców i chorągwi, którzy pełnią swoje
> funkcje po 18, 20 może więcej lat również jest godny propagowania.
>
> za "ZAŁOŻENIA W OPARCIU O KTÓRE OPRACOWANY JEST PROJEKT NOWEGO STATUTU
> ZHP
> (...) &#183; brak ograniczenia co do liczby kadencji sprawowania funkcji
> Przewodniczącego ZHP, Naczelnika ZHP, komendanta chorągwi i komendanta
> hufca, ..."

Zachęcam do zapoznania się z projektem Statutu, przeczytania ze zrozumieniem, a następnie rzeczowej krytyki. Różna jest wprowadzona tam sytuacja Naczelnika, KCH  a różna KH. Nie ma kadencyjnośco Naczelnika i KCH bo są oni odwoływali w dowolnej chwili przez RN/RCH.

Komendant hufca jest wybierany przez Zjazd. I tak - jestem przeciwnikiem kadencyjności w hufcach. Bo wierzę, ze zjazd wybiera dobrego wg siebie KH a złego komendanta nie wybiera ponownie. A jaśli nie umie tego zrobić - to niech sobie go ma 50 lat.

Ryszard