Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynneg o prawa wyborczego ?

Czw, 9 Kwi 2009, 14:29:34 CEST

Dnia 09-04-2009 o 14:04:24 Mateusz Cebula <onionek55 w wp.pl> napisał(a):

> Witam!
>   Brak kadencyjności Naczelnika i KCh jeśli będą zatrudniani przez
> wybieraną i społeczną RN/RCH jak najbardziej popieram, ale tylko, gdy
> oba te zapisy trafią do nowego statutu.
>   Co do hufców, to jestem skłonny zrezygnować z kadencyjności, ale pod
> warunkiem, że inaczej będzie skonstruowane czynne prawo wyborcze. Bo i
> obecny statut i przedstawiony projekt (ten drugi jeszcze bardziej)
> umożliwiają komendantowi hufca spore machlojki/eliminację niewygodnych
> jednostek przy ogłaszaniu list zjazdowych i jego wybór na n-tą kadencję
> [...]

Takie ogłoszenie chciałem dać do wszystkich komendantów hufców:

AAAAAAAJestem w stanie wymyśleć obejście ograniczeń w czynnym prawie wyborczym, a także kadencyjności (w sensie pozostania jako faktyczny kierujący hufcem) niezależnie od tego, jaki zapis Statutu zostanie uchwalony kiedykolwiek. Mój adres mailowy w nagłówku. Niedrogo i solidnie. Od 4 hufców - 20 % zniżki. Hufce choragwi krakowskiej - 30 % zwyżka ceny.

Ryszard