Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynneg o prawa wyborczego ?

Mateusz Cebula onionek55 w wp.pl
Czw, 9 Kwi 2009, 14:04:24 CEST

Witam!
  Brak kadencyjności Naczelnika i KCh jeśli będą zatrudniani przez
wybieraną i społeczną RN/RCH jak najbardziej popieram, ale tylko, gdy
oba te zapisy trafią do nowego statutu.
  Co do hufców, to jestem skłonny zrezygnować z kadencyjności, ale pod
warunkiem, że inaczej będzie skonstruowane czynne prawo wyborcze. Bo i
obecny statut i przedstawiony projekt (ten drugi jeszcze bardziej)
umożliwiają komendantowi hufca spore machlojki/eliminację niewygodnych
jednostek przy ogłaszaniu list zjazdowych i jego wybór na n-tą kadencję
przez 20-osobową komisję ds. parzenia kawy. Bo to przecież KH będzie
stwierdzał, czy ktoś pełni funkcję dorywczo czy nie. Chyba, że zostanie
opracowany katalog funkcji "niedorywczych". Nie wiem, czy wyraziłem się
na tyle jasno.
Pozdrawiam;
Cebul

Wyślij kurczaka na święta - Kliknij: