[Czuwaj] 21 numer Pobudki w sieci ...

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 20:24:48 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 20:01 użytkownik Bartek Zawisza
<bartosz.zawisza w gmail.com> napisał:
> No niestety, to jest bardzo przykre, że musieliśmy naszą otwartość i
> tolerancję tak ograniczyć dla wejścia w te struktury...

Nie chcę tu tematu rzeki znowu rozpoczynać, ale tu nie chodzi o
struktury, tylko o założenia skautingu.
Przynaleźność do WOSM/WAGGGS oznacza, że jesteśmy dalej w głównym
nurcie skautingu, tym oficjalnym spadkobiercy myśli BP. A według tej
myśli w skautingu nie ma miejsca na brak wiary w siłę wyższą. Czyli
jest miejsce dla agnostyków, nie ma dla ateistów.

Dyskusja o tym jak być powinno to inna sprawa. Ale ta myśl jest taka,
ten ruch jest taki, i tak dalej.