[Czuwaj] 21 numer Pobudki w sieci ...

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 21:18:23 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 21:04 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> Przykro mi to mówić wobec moich znajomych harcerskich niewierzących,
> ale dla mnie fakt że w polskim harcerstwie jest taka sytuacja jaka
> jest to tylko pozostałość po komunistycznych czasach, które jednak
> były w dużej mierze "cofką" jak to ujął Czesław i jednak odejściem od
> wielu założeń skautingu.

Uważaj g00, bo możesz obrazić czyjeś poczucie przywiązania do ZHP.
Jakie "komunistyczne czasy" w ZHP...?? "Komunizmu nigdy nie było, nie
ma i ....nie potrzeba" :))

admiral