Re: [Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 15:05:27 CEST

> Następnie po wpisie kowlaka skasował jego wpis i zamknął wątek
> uniemożliwiają odpowiedź osobom wymienym w tym wpisie. Żałosne, żenujące
> postępowanie. Czemu teraz nikt nie powie, że Palikotem trąca?? Żenada
> nigodna instrutora, o członku NSH nie mówiąc. Odpisuję więc tutaj:
>

> Czesław, a możesz coś napisać?

Dlaczego skasowałes wpis kowlaka?
Dlaczego zablokowałeś wątek?

ja w tej sprawie zgadzam się z Toba, ale metody jakie stosujesz sa niebywale
skandaliczne!

Bo co, chciałes gębę zamknąć tym, którzy moze chcieliby wyjaśnic dlaczego
zagłosowali tak, a nie inaczej?

Wstyd Druhu harcmistrzu. Udowadniasz własnie, ze zdobywanie stopni nie ma
sensu...

Seascout