Re: [Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

Garbol garbol w gazeta.pl
Czw, 9 Kwi 2009, 15:16:09 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 15:05 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com>napisał:

> Bo co, chciałes gębę zamknąć tym, którzy moze chcieliby wyjaśnic dlaczego
> zagłosowali tak, a nie inaczej?
>
> Wstyd Druhu harcmistrzu. Udowadniasz własnie, ze zdobywanie stopni nie ma
> sensu...
>
> Seascout
> --

Zgadzam się z Tobą Rafale, wstyd za zachowanie Czesława.

Ale jak to mówi przysłowie:
Kto mieczem wojuje, od miecza ginie.

Kowlak dziś zakwestionował możliwość wolnej (mojej) wypowiedzi w sprawie
poruszanej na tej liście, powołując się na artykuł, który opublikowałem w
Pobudce. Zapewne czytałeś jego wypowiedź, ale gdybyś przeoczył - przypominam
o tym zdarzeniu.

Pozdrawiam
Garbol