Re: [Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 15:48:39 CEST

Bo to jest tak.

jak zobaczyłem, ze projekt statutu chce znieść kadencyjność - to się
zawiodłem na zespole.

Ale po chwili namysłu i dyskusji, uznałem, że to jest dobry pomysł.

Z druzynowymi bez czynnego prawa wyborczego jest podobnie. Póki co, uważam,
że to słaby pomysł. Argumenty Ryszarda, nie przekonuja mnie. Statut powinien
byc pisany do sytuacji bieżącej, a ta jest taka, że 40% druzynowych nie ma
stopnia.

Możemy dyskutować czy ograniczenie prawa wyborczego skłoni tych druzynowych
do zdobycia stopnia czy nie.

Ale musimy miec gdzie dyskutować. Ja tez mam uprawnienia modertora na forum
i mogę sobie otworzyc wątek, napisać coś szkalującego np. na Czesia i
zablokować go. Ale czy o taki rodzaj demokracji szlacheckiej nam chodzi? Ze
niewazne zasady, byle moje na wierzchu? Bez wysłuchania oponenta? bez dania
mu szansy na wyjaśnienia? bez sądu pod mur?

Naprawdę, dziwi mnie, że Czesław nie wyjaśnił o co chodzi. Jego milczenie
powoduje, że moich oczach szef KWP skompromitował się.

Seascout