Re: [Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 15:51:44 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 15:48 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com> napisał:

> Naprawdę, dziwi mnie, że Czesław nie wyjaśnił o co chodzi. Jego milczenie
> powoduje, że moich oczach szef KWP skompromitował się.

Bo Czesia pewnie trochę poniosły nerwy.
Odpowiedź Kowlaka była rzeczywiście ad personam (co jest
niedopuszczalne), ale post Czesia też ocierał się o ad personam -
podał personalia i troszkę "podczesiował" sprawę :)

Uważam że te wszystkie zagrywki należałoby jednak polać zimną wodą
(dyngus za pasem) i na spokojnie podyskutowac o sprawie.

Hough.

g00rek
(któremu udziela się chyba idea szwajcarskiego consensusu będącego tu
niemalże dobrem narodowym)