[Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

Czw, 9 Kwi 2009, 20:43:15 CEST

Dnia czwartek, 9 kwietnia 2009, harclot w poczta.onet.pl napisał:

> Ponadto chciałem "wywołać wilki z lasu"
> czyli skłonić pomysłodawców
> aby nie chowali się za "maskę komisji".

Ciekawe jest, że nawet teraz po takiej wtopie nie powstrzymujesz się od
nieuczciwych sugestii. W jaki sposób członkowie komisji "chowali się za jej
maską"? Czy byłeś świadkiem takiej sytuacji? A możę znasz ją z czyjejś
relacji?

Nadto rozumiem z powyższego fragmentu, że jesteś zwolennikiem poglądu "cel
uświęca środki". Przyjmij do wiadomości, że nie jest to pogląd powszechny. Ja
go nie podzielam i dlatego Twoje postępowanie oceniam jak najgorzej.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net