Re: [Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 9 Kwi 2009, 21:17:54 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, April 09, 2009 8:43 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

Dnia czwartek, 9 kwietnia 2009, harclot w poczta.onet.pl napisał:

> Ponadto chciałem "wywołać wilki z lasu"
> czyli skłonić pomysłodawców
> aby nie chowali się za "maskę komisji".

Ciekawe jest, że nawet teraz po takiej wtopie nie powstrzymujesz się od
nieuczciwych sugestii. W jaki sposób członkowie komisji "chowali się za jej
maską"? Czy byłeś świadkiem takiej sytuacji? A możę znasz ją z czyjejś
relacji?

Nadto rozumiem z powyższego fragmentu, że jesteś zwolennikiem poglądu "cel
uświęca środki". Przyjmij do wiadomości, że nie jest to pogląd powszechny.
Ja
go nie podzielam i dlatego Twoje postępowanie oceniam jak najgorzej.

Problem w tym że to Ty posywasz sie do insynuacji.

Napisałem:
> czyli skłonić pomysłodawców
> aby nie chowali się za "maskę komisji".

a nie:
> czyli skłonić [do ujawnienia] pomysłodawców
> [którzy] chowali się za "maskę komisji".

Czesław