Re:Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Pią, 10 Kwi 2009, 10:58:46 CEST

On Fri, 10 Apr 2009 10:51:50 +0200, Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl> wrote:

> Radykalane - jednym cięciem.
> tyle miałem na myśli i nic więcej, a na kolejne przepychanki słowne nie
> mam
> ochoty
>
> GS

(pomijając fakt, że zaczynanie tematu, a potem pisanie "nie mam ochoty" to lipa jakaś)

Ja nie zamierzam się przepychać. Chciałem zrozumieć porównanie. Teraz rozumiem. I mogę napisać, że nie zgadzam się, że takie rozwiązanie, jak w projekcie, jest radykalne. Bo byłoby takie bez stanu przejściowego. Teraz mamy zasadę : drużynowy=instruktor, i wyjątek, w postaci  osoby powyżej 16 rż posiadającej odpowiednie kwalifikacje. To trwa już parę ładnych lat. I propozycja jest likwidacji tego stanu przejsciowego.

Ryszard