Re: Re:Re:Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 11:04:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 10, 2009 10:58 AM
Subject: Re:Re:Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych
czynnego prawa wyborczego ?

> (pomijając fakt, że zaczynanie tematu, a potem pisanie "nie mam ochoty" to
lipa jakaś)

Nie zacząłem żadnego tematu tylko zrobiłem luźną dygresję,  wspominając
mozliwy inny wariant. Nie mam obowiązku rozwijać kazdego słowa.
A Ty chyba własnie masz ochotę na słowne przepychanki, które ostatnio
zabierają około 50% miejsca na tej liście.
Wolę przeczytać post Macieja Syski, a potem zająć się myciem okien przed
świętami.

pozrawiam
GS

> Ja nie zamierzam się przepychać. Chciałem zrozumieć porównanie. Teraz
rozumiem. I mogę napisać, że nie zgadzam się, że takie rozwiązanie, jak w
projekcie, jest radykalne. Bo byłoby takie bez stanu przejściowego. Teraz
mamy zasadę : drużynowy=instruktor, i wyjątek, w postaci  osoby powyżej 16
rż posiadającej odpowiednie kwalifikacje. To trwa już parę ładnych lat. I
propozycja jest likwidacji tego stanu przejsciowego.