Re: Re:Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 10 Kwi 2009, 11:12:36 CEST

W dniu 10 kwietnia 2009 10:58 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:
>  Teraz
> mamy zasadę : drużynowy=instruktor, i wyjątek, w postaci  osoby powyżej 16
> rż posiadającej odpowiednie kwalifikacje. To trwa już parę ładnych lat. I
> propozycja jest likwidacji tego stanu przejsciowego.

No właśnie nie Ryniu. Ja też tak myślałem. Teraz na równi drużynowym
zostaje instruktor i nie instruktor. Nie żadnego zapisu o sytuacji
nadzwyczajnej.