Re:Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Pią, 10 Kwi 2009, 11:16:55 CEST

On Fri, 10 Apr 2009 11:12:36 +0200, Michal Gorecki <g00rek64 w gmail.com> wrote:

> No właśnie nie Ryniu. Ja też tak myślałem. Teraz na równi drużynowym
> zostaje instruktor i nie instruktor. Nie żadnego zapisu o sytuacji
> nadzwyczajnej.
>
> g00rek
> --
G00:

par. 21 ust.4 Statutu:
Funkcję instruktorską może pełnić instruktor. W uzasadnionych wypadkach komendant hufca może dopuścić do pełnienia funkcji instruktorskiej członka zwyczajnego nie będącego instruktorem, który ukończył 16 lat i posiada odpowiednie kwalifikacje instruktorskie.

A drużynowy to funkcja instruktorska (par. 21 ust.3 pkt 1 statutu)
Ryszard