[Czuwaj] 21 numer Pobudki w sieci - o ateistach w ZHP

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 12:52:13 CEST

Mała reklama ;)
Właśnie o problemie osób niewierzących w ZHP, o ewentualnym wprowadzeniu drugiej roty Przyrzeczenia Harcerskiego i obecnej sytuacji, kiedy niektórzy harcerze "nielegalnie" składają Przyrzeczenie z pominięciem słowa Bóg, rozmawiałem z nowym kapelanem ZHP w audycji radiowej - Magazynie Harcerskim "Czuwaj" nadanym wczoraj w internetowym radiu off.

Całą audycje można posłuchać tutaj:

http://www.testradio.zhp.pl/?podcasts=&wychowanie_duchowe_w_ZHP=

Pozdrawiam, Michał