RE: [Czuwaj] Re: Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynneg o prawa wyborczego ?

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 11:46:17 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of
knieja_komendzio w poczta.vel.pl
Sent: Friday, April 10, 2009 9:59 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych
czynneg o prawa wyborczego ?

>Lucjan Brudzyński

> Uważam, że drużynowy w wieku 16 lat, bez stopnia instruktorskiego, to błąd
> wychowawczy. To błąd Ruchu i każdej Organizacji. Nie słyszałem żeby WOPR
dał
> możliwość pełnienia funkcji ratownika WOPR bez odpowiedniego
przeszkolenia,
> a oni przecież 'są na wypadek' a nie 'na cały czas'...
>Lucjan Brudzyński
a powiedz mi proszę Cyryl, dokąd idą na studia maturzyści z Sopotu? nie
można porównać sytuacji z odpływem młodych w takim moim Tarnobrzegu do
sytuacji w Trójmieście, Lublinie, Poznaniu, Krakowie czy nawet
Rzeszowie...
ja tu orzę, a moi ludzie idą potem w świat... i co mi powiesz? nie mówię,
że nie ma słuszności w tym co piszesz, ale co mi to da...

osobiście namawiam ich na studia za granicą... :P
bo nie studiował ten kto nie zmienił środowiska w którym pobierał naukę :)
a na serio... to jest tutaj duża fluktuacja - sporo osób wyjeżdża, sporo się
pojawia - RUCH :)
Z tymże widzisz ja pochodzę z hufca miejsko - wiejskiego... i znam
problematykę 'odpływu', lecz nie uważam jej za problem nie do przebycia (to
samo ze składką członkowską w małych miejscowościach)

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl