Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Pią, 10 Kwi 2009, 13:42:25 CEST

On Fri, 10 Apr 2009 13:22:24 +0200, Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl> wrote:

> Wasze projekty niosą jednoznaczne zagrożenie zdominowania zjazdów hufców,
> chorągwi i zbiórej wyborczych przez aparat. Mamy zjazd hufca w którym
> działa
> powiedzmy 20 drużyn. Z tego 4 to drużyny prowadzone przez
> nie-instruktorów .
> Zostaje 16 drużynowych. I powiedzmy że są 3 szczepy - 3 szczepowi.
> Komenda hufca liczy 5 osób, KR 4 osoby, KSI 3, ZKK 3, jeszcze niech będą
> 2
> namiestnictwa po 3. Mamy 21 instruktorów nie pełniących bezpośrednich
> [...]
Jak Ty to policzyłeś?? W KSI nie ma wychowawców? W ZKK nie ma ich? W namiestnictwach nie ma? Chłopie zmień hufiec w takim razie. Bo rzeczywiście jeśli u Ciebie tak jest, to nie ma sensu tam tracić czasu.

Ryszard