Re: Re:Re:Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 14:24:42 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 10, 2009 1:49 PM
Subject: Re:Re:Re:[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych
czynnego prawa wyborczego ?

> No najmocniej Druha przepraszam, kompletnie nic złego nie miałem na myśli.
A mógłbyś Druhu odpowiedzieć na pytanie:

Uprzejmie Druhu odpowiadam. Być może użyłem złego określenia, ale wydaje mi
się - i taką terminologię słyszałem ostatnio na konferencji instruktorskiej
organizowanej przez wielkopolską chorągwianą szkołę instruktorską - że to są
"instruktorzy pracujący z innymi instruktorami", a nie" wychowawcy". Być
może błądzę w kwestii terminologii, w takim razie chętnie przyjmę wszystkie
wyjaśnienia i wyjdę z błędów.
Myślę jednak że sens tego co napisałem był dość oczywisty. Zamiast slowa
"wychowawcy"/"niewychowawcy" można wstawić "instruktorzy pracujący
bezpośrednio z młodzieżą"/"instruktorzy nie pracujący bezpośrednio z
młodzieżą"

GS