Re: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 15:13:27 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 10, 2009 2:44 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych
czynnego prawa wyborczego ?

Dnia Friday, 10 of April 2009, Grzegorz Skrukwa napisał:
> I już mamy jednoznaczną majoryzację na
> korzyść nie-liniowców. A założyłem że nie ma tu machlojek typu 10-osobowa
> komisja historyczna.

Widzę takie błędy w tym rozumowaniu:

W moim np. hufcu drużynowi pełnią funkcje w ciałach hufcowych. Nie da się
więc
traktować tych grup rozłącznie.

PC=======================================
Nie tylko w Twoim. W wielu innych, też.

Ale "poza-wielko-miejski" model hufca charakteryzuje się "rozłącznością".

Problemem projektu komisji jest niespójność z realiami bieżącymi
czy też sytuacją z którą realnie będziemy się borykac
przej najbliższe kilka lat.

Tak na marginesie już usłyszałem "hasło"
że ".... jest to statut pod wielkie miasta .... "
I przyznam się uczciwie że nie zaprzeczyłem.
Nie potwierdziłem-nie zaprzeczyłem.
Bo i po co ? ;-)))))

Czesław