Re: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Paweł Pietkiewicz pieta w poczta.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 15:31:04 CEST

No i oczywiście zostawia pion harcerstwa starszego który jest utopią i nic nie
zmienia, a wprowadzenie w dużej mierze w wielu hufcach przyczyniło się do
problemu z kadrą której w małych miastach i tak jest mało.

On Fri 10/04/09 16:13 , "harclot" harclot w poczta.onet.pl sent: