Re: [Czuwaj] Kto może być drużynowym

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 10 Kwi 2009, 18:16:46 CEST

W dniu 10 kwietnia 2009 18:08 użytkownik Grzegorz Całek <g.c w onet.pl> napisał:

> Nie ma tu sprzeczności:
> Statutowo: funkcję drużynowego może pełnić instruktor, a w uzasadnionych
> wypadkach komendant hufca może dopuścić do pełnienia funkcji instruktorskiej
> członka
> zwyczajnego nie będącego instruktorem, który ukończył 16 lat i - to już wg
> instrukcji - ukończył kurs drużynowych i jest przygotowany do pracy
> odpowiednią metodyką.
>
> Tak więc mianowanie przez komendanta hufca na funkcję drużynowego:
> * 15-latka
> * wszystkojednoilulatka, który nie ukończył kursu drużynowych
> [...]

Uff, tak bardzo się nie myliłem. W jednej chwili pomyślałem sobie że
od 6 lat conajmniej nie ma problemów żeby nie-instruktor został
drużynowym a ja głupi myślałem że jest inaczej. No ale cóż, zapiski,
regulaminy i instrukcje to nigdy nie było coś co lubiłem wertować i
cytować :]

Może nie tylko ja? Może warto, aby instrukcja była dokładniejsza?
Ale ok, dyskutujemy o statucie :)