Re: [Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych - instruktorów

seascout czwartak w gmail.com
Nie, 12 Kwi 2009, 19:12:43 CEST

> KPW (w tym i ja) "od zawsze"
> jest za tym by czynne prawo wyborcze
> mieli tylko druzynowi (szefowie p.j.o.)
>
> Ponadto nie od dziś
> uważamy ze własciwym
> stopniem instruktorskim
> dla drużynowego jest stopień phm (i hm)
> i że nie powinno byc drużynowych bez stopnia.
>
> Ale to nie oznacza że chcemy jak komisja
> i proponować "pójście na skróty/na łatwiznę"
>
> Pozdrawiam
> Czesław

Czesław,

Ja się nawet z Toba zgadzam. Bierne prawo wyborcze dla wszystkich
instruktorów, czynne tylko dla drużynowych.

Idealnie, gdyby przyboczni zdobywali pwd, a nie drużynowi. Idealnie jeszcze,
gdyby druzynowy musiał być pełnoletni.

Zdecydowanie, nie odpowiada mi forma w jaką zacząłeś tę dyskusję. Nie
usłyszałem "przepraszam", nie przeczytałem jakiegoś przyznania się do błędu.

Kowlaka, było jednak na to stać i przeprosił Cie osobiście.

Jak mawiają katoliccy mysliciele - formą też można zgrzeszyć.

Sposób w jaki zacząłeś, powoduje, że nie chce brać dalej udziału w takiej
dyskusji.

Seascout